Повернення і обмін товару

Чи можна повернути або обміняти товар в Bilizna-Lux?

Так, можна. 

Але тільки в тому випадку, якщо ви отримали товар неналежної якості.

Кожна одиниця нашого товару перед відправкою підлягає огляду на предмет браку, тому цей момент зведений до мінімуму. Але все ж, є таке поняття як «людський фактор». Тому, якщо при огляді на пошті Ви побачили, що Вам прийшов бракований товар, необхідно оформити повернення даного товару прямо в поштовому відділенні. Ми зробимо Вам заміну товару або ж повернемо кошти. В такому разі оплата послуг поштової компанії (пересилка бракованого товару до нас) буде здійснено за наш рахунок.

Процедура повернення коштів або обміну товару на аналогічний товар описана нижче в кінці данної статті.

Що не є браком:

- товар, який не надто різниться за кольором - дуже важливо розуміти, що всі фотографії робляться в фото-студії і в залежності від налаштувань екрана Вашого пристрою відтінок товару може трохи відрізнятися;
- пом'ятість товару також не вважається браком. Товар проходить довгий ланцюжок транспортування від заводу виробника до кінцевого покупця. Якщо через процес перевезення або при інших факторах товар приїхав до Вас з невеликими пом'ятостями - такі випадки не відносяться до браку.
Ми наполегливо рекомендуємо оглянути товар перед тим, як забрати його з поштового відділення.

Чи можна повернути або обміняти товар, якщо він не сподобався?

Ні, не можна.

Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" є перелік товарів, які не підлягають поверненню протягов 14 днів з моменту покупки, якщо товар належної якості.

До таких товарів в тому числи належать: натільна білизна, включаючи піжами, нічні сорочки, комбінації, халати, купальні костюми і т.д., входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не браковані.

Будьде пильні та уважні при замовленні товару та при його огляді в поштовій компанії під час отримання

Ми розуміємо, що підбір будь-якого одягу — це дуже важливий і складний процес. Спеціально для цього ми робимо вимiр кожної моделі (розмірну сітку Ви можете знайти на кожній сторінці товару, який Вас зацікавив) і наполегливо рекомендуємо порівнювати виміри зі своїми параметрами, щоб підібрати все коректно.

Коли Ви отримаєте замовлений товар, ми наполегливо рекомендуємо Вам оглянути товар на поштовому відділенні. Кожен клієнт, роблячи огляд в присутності співробітника пошти, повинен переконатися: в якостi товару, повноті і коректності замовлення (моделі, розміру, кольору і т.д.), і в відсутності браку.

Якщо Вам не сподобався товар або ж з яких-небудь інших причин Ви не хочете забирати замовлення — необхідно оформити його повернення назад відправнику, сплативши вартість транспортних витрат, які були понесені на транспортування товару до Вас.

Коли Ви забираєте товар з поштового відділення, це означає, що Ви переконалися в коректності замовлення, відсутності браку і повернути його ВИ ВЖЕ НЕ ЗМОЖЕТЕ, оскiльки ми виконуємо вимоги Законодавства України, відправляючи тільки новий товар.

Наш Магазин не несе відповідальності за недоліки, які настали в процесі порушення Споживачем правил користування, зберігання, самостійного транспортування товару.

Процедура повернення коштів за бракований товар (товар неналежної якості)

Ви можете не лише повернути бракований товар (і отримати кошти, що були потрачені на купівлю товару), але і обміняти товар неналежної якості на аналогічний (якщо такий присутній в наявності в нашому магазині на момент обміну).

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або повернути товар і одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Яким чином можна здійснити обмін/повернення бракованого товару?

  • звернутися до нас за адресою, або по телефону вказаною на сторінці Контакти
  • повідомити про те, що ви хочете повернути чи обміняти придбаний у нас товар
  • повідомити нам, яким чином вам зручніше здійснити обмін чи повернення товару -
    1. прибувши безпосередньо до нашого магазину,
    2. чи відправити нам товар (який ви бажаєте повернути/обміняти) поштою - в даному випадку консультант вам повідомить реквізити, куди треба відправити товар для його повернення
  • повідомити нам, яким чином вам зручніше отримати кошти -
    1. готівкою (при умові обміну товару безпосередньо в нашому магазині),
    2. чи отримати переказ на банківський рахунок (картку)

Як отримати кошти за товар, який ви повертаєте?

Після повернення бракованого товару і його огляду з нашої сторони, а також в разі, якщо збережений товарний вигляд товару, і товар не був у використанні, ви можете отримати кошти:

  • або відразу готівкою (якщо повернення товару здійснюється в нашому магазині)
  • або отримати грошовий переказ на картку на протязі 3-х днів з моменту отримання нами товару в поштовій компанії (якщо повернення здійснюється шляхом пересилання товару за допомогою поштових перевізників)
Viber +38 (050) 751 85 50